tisdag 28 augusti 2012

Nytt!!!!

Om det är 40-årskris, allmän leda eller bara för att vara lite extra krånglig och besvärlig vet jag inte... Nädå, kan lova att det inte är något av dem ;-) Fick helt enkelt ett hysteriskt behov av en ny och fräsch blogg, lite kul att börja om från början. Trött på den gamla som dessutom tappat massa bilder osv vilket är vansinnigt irriterande...
Valde förstås höstfärger eftersom just hösten gör sig väldigt påmind idag ;-)

 Gårdagen tillbringade jag hemma på toaletten tillsammans med massa magsjukebaciller, inte så kul alls... Idag är jag helt ok tack och lov men valde att stanna hemma av hänsyn till mina kollegor ;-) I morgon börjar dock allvaret igen i tre dagar som sedan följs av en hel veckas älgjakt. Pga nya knäppa regler som innebär värdelösa förändringar så blir det inte lika skoj tyvärr. Men ut ska vi i alla fall så håll tummarna för massa kalvar för det är bara dem vi får skjuta i år.

Litet minne från förra jakten - En av mina två älgar ;-)

Äntligen  ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar