torsdag 30 augusti 2012

Oops, I did it again!!!!

Finns nog ingen som är så duktig som jag och slösa energi på saker helt i onödan.... Har våndats inför två möten i två veckors tid och var helt övertygad att det enda det kommer utmynna i är att det en gång för alla kommer bevisas va korkad jag är och hur lite jag kan. Hur det gick? Jo, det gick riktigt bra och all denna negativa energi som nästan fått mig att tappa självförtroendet var helt i onödan. Måste sluta med de där dumheterna... Nu är jag ju faktiskt en "mogen kvinna" och får ta och rycka upp mig!

Så var det träning i kväll och målet med den var att han på ett sök skulle plocka in kråka och mås. Efter lite strul fick han in dem så vi kan vara nöjda både jag och lillkillen. Det som var mindre bra var att han var helt besatt av tikarna (ingen av dem löpte), slickade varenda kissfläck hysteriskt och pep konstant. Inget av dessa är alls ok men jag är ganska säker på vad det kan bero på och en plan hur jag kan förebygga det.


O hörrni.... I morgon är det fredag ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar