söndag 9 september 2012

I did it...

... and I´m still alive  ;-) 

Haha, pirrigt som som tusan men absolut det häftigaste jag varit med om och vill absolut göra om det igen. Rekommenderar denna otroliga upplevelse till er alla!!!!

Alltihop filmades men får inte hem filmen förrän den är redigerad inom typ en vecka. Men bilder knäpptes det förstås ;-)

Påklädd...

... beger vi oss mot lilla flygplanet...

... o så upp i luften!!!

Nervös man och hund??

Hopp!!! En av de små prickarna är jag!!!

Vi närmar oss marken...

... närmar oss ännu mer...

... o så var vi nere igen!

Kommer utan tvekan hoppa igen ;-)

1 kommentar:

  1. Oh herre gud vad tossig du är men fan va kul att du tordes för det hade aldrig jag. Joo kanske efter en flaska whisky. Men om jag skulle få detta som present skulle jag absolut säga upp bekantskapen. Kram!

    SvaraRadera