lördag 15 september 2012

Lööööördag!

Älskar att vakna på lördag mornar när hela helgen ligger framför en, så skönt! Höststormar ute men det gör inget för jag gillar ju hösten och då får jag stå ut med lite blåst också ;-) Tiden går fort, snart är det jul och strax efter det beger vi oss till sol och värme kärleken och jag - myyyyyyyysigt det ska bli!!!!!!
Fem kilon ska bort innan dess har jag gett mig tusan på. Är egentligen inga problem bara jag tar tag i det... Tänkte att ikväll blir det en sån där frossarkväll och sen kör jag! 

I dag blir det en snabbsväng till Birsta med lilla dottern och sen hem och träna hund en stund. Efter det ska jag göra massa tråkiga saker (såna där aptråkiga måsten). Straffar sig när man slöat till och inte får fingrarna ur arslet, tillslut kommer eländet ikapp en och det måste göras även om det råkar vara helg...

Provet som Folke och jag skulle vara med på blev vi naturligtvis bortlottade och står just nu som femte reserv. Typiskt för nu hade jag ställt in mig på detta.... Håll tummarna att minst fem st stryker sig från provet ;-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar