onsdag 12 september 2012

Tycker det är dags...

... för alla flugor och getingar att gå i ide nu, börjar bli lite småless på dem. Getingar dör man av så konstigare än så är det inte men flugorna, de är bara irriterande! Har vi ytterdörren öppen fem minuter så får vi jaga flugor resten av kvällen. Vansinnigt äckligt när de är och surrar kring maten. Och för att inte prata om när man har lagt sig, släckt lampan och så hör man ett bzzzz... De nöjer sig ju heller inte med att bara surra runt i sovrummet för helst av allt så ska de vara upp i ansiktet, helst in i munnen. Jaa, jag brukar så gott som alltid vara nyduschad och tänderna är alltid borstade när jag går och lägger mig ;-)


Trollsländor gillar jag däremot, så fina! Satt en trollslända på vår husvägg ikväll i solen och den såg ut som ett stort glittrigt smycke. Hann tyvärr bara tänka att jag skulle hämta kameran så försvann den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar