måndag 17 september 2012

Vill hoppa igen!

Hade nästan glömt hur skoj det var att hoppa fallskärm men när jag tittade på filmen som kom idag så känner jag bara - Wow, jag vill hoppa mer!!!!!!!!!!!!!!!!!

Naturligtvis var det en självklarhet att dela med mig av filmen här men jag får baskemig inte till det. Det var inte bara en fil på skivan, det var flera olika och ingen fungerar. Fattar inte hur jag ska göra. Skulle behöva support av nån IT-tekniker ;-)

Nu är det dags för lilla fallskärmshopparen att hoppa i säng men först ska jag ut till frysen och plocka fram några kråkor för upptining inför morgondagen! Är tredje reserv nu och vet en till som ska stryka sig så inom kort är jag andra reserv. Håller båda tummarna för två strykningar till!

Sov gott!!!



1 kommentar:

  1. Haha... Jaaadu - var hittar man en IT-tekniker måntro? ;)

    SvaraRadera