söndag 9 september 2012

WT Nordvik...

... var vi på igår och det gick "hyfsat". Inga höga poäng men vårt bästa hittills och det är ju huvudsaken ;-) Vi vet vad vi måste fortsätta träna på och gör vi det ordentligt så tror jag Folke kan skrapa till sig bra med poäng! Extra skoj var att Magnus var med som skytt och fick chansen att få inblick vad det egentligen är vi håller på med jag och Folke. Även GummiDanne var med och han tyckte också det var skoj ;-) Blåsigt som tusan var det så vi var helt slut när vi kom hem så lite surströmming (jag åt sill som vanligt) hos svägerska och svåger satt riktigt bra på kvällskvisten! 

Idag...?? 
Idag ska...?? 
Idag ska jag...?? 
Idag ska jag hoppa....??? 
Idag ska jag hoppa fallskärm!!!!!

Åååå, va kul det ska bli men jag tänker INTE påstå att jag inte är nervös för då ljuger jag!!!!!

Ojoj, tänkte duscha innan men undra om det är nån idé...

Överlever jag bara detta så dyker det nog upp nån form av bevis här under dagen på att jag genomfört hoppet ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar