tisdag 9 oktober 2012

Knastrar av elden...

... i spisen och värmen börjar infinna sig vilket jag gillar starkt. Kärleken som har jour ikväll är på väg hem och det gillar jag också ;-) Hundarna är nyätna och nyrastade (tänkte skriva "nyskitna" men det passar sig väl kanske inte vilket jag egentligen inte bryr mig om) och det gillar dom precis lika mycket som jag gillar att det om några dagar är helg igen vilket innebär lite härlig ledighet igen!

Kikade i lilla svägerskans blogg och ser att det snart är dags för dem att åka till solen och värmen och då kom jag på... Ojoj, är ju inte alls länge kvar innan det är dags för oss också - UNDETBART!!! Dagarna och veckorna går snabbt nu och det är hög tid att börja fixa med pass och allt som hör där till. 



Tror jag måste införskaffa en ny liten bikini och lite andra fina sommarkläder också ;-)

Längtar, längtar, längtar!!!!!!!!


1 kommentar:

  1. Jag vill också åka utomlands! Det skulle vara kul att åka nånstans nästa år när jag fyller 40. Men jag tror jag ska satsa på att åka till en storstad nästa gång. Kanske Paris, eller London skulle vara nåt :) Jaja, det ska ju finnas pengar också, så det är nog kört, om inte chefen ger mig extremt hög löneförhöjning *skratt* /Ullis

    SvaraRadera