fredag 12 oktober 2012

Lång vecka...

...har det varit och ännu längre blev den då jag av någon märklig och oförklarlig anledning hade torsdag redan i onsdags. Men nu är det äntligen helg och då ska vi förstås njuta av den i fulla drag ;-) Eller, i alla fall jag... Kärleken ligger sjuk och jag håller tummarna att det inte är nåt smittsamt för just nu har jag definitivt inte alls tid att bli sjuk...

Invigde helgen med ett 1,5 timmes långt telefonsamtal vilket måste vara rekord om jag tittar några år tillbaks då jag numer aldrig orkar prata mer än typ fem minuter ;-) O eftersom jag är kvinna och kan göra flera saker samtidigt så tillreddes under maratonsamtalet den döda älgen med diverse tillbehör under tiden. Nu är jag mätt och belåten men funderar... Kanske jag skulle ha låtit bli den där sista köttbiten så jag hade orkat med de där ostkrokarna också som jag köpte och vi var så sugna på för några timmar sen men som nu är helt omöjliga att får ner. Fast å andra sidan så kanske det var lite nyttigare och bättre med den döda älgen än ostkrokar ;-)

Med eller utan ostkrokar - Nu ska vi lägga oss under täcket och kolla på första avsnittet, säsong tre av Solsidan!!! 

Trevlig helg på er ;-)



2 kommentarer:

  1. Tycker också att veckan var ovanligt lång, idag är det redan söndag och helgen snart slut. Alltså den är på tok för kort. Micke är hängig och förkyld så det blir ingen tur till skogen!

    SvaraRadera
  2. Stackars Micke! Magnus har kryat på sig nu och jag håller alla tummar jag kan för att inte bacilluskerna invarderat min kropp också...

    SvaraRadera