tisdag 2 oktober 2012

Magsjuka...

... drabbades vi av här hemma igår! Nää, det var inte vi människor - det var grabbarna som drabbades så det var en jäkla tur att jag var hemma. Tello mådde sämst men Tage kräktes också. Folke var inte lika påverkad men loj som tusan. Idag ser det ut som de repat till alla tre sig tack och lov men vi tar det lugnt idag också ;-)

Mycket jag vill göra denna lediga vecka men kan inte riktigt bestämma mig vad jag ska börja med. Eftersom hundarna ska vila idag så får jag väl starta med såna där icke hundrelaterade aktiviteter ;-) Sen blir det sista rycket inför provet på lördag för Folke och mig. Det som inte sitter nu är egentligen redan kört men vi får nöta det som sitter så de sitter ännu bättre och dem ska vi nöta i lugn och ro bara Folke och jag. 

Tror ta mig tusan jag ska börja morgonen med att baka lite scones - gott, gott!! Men först ska jag traska ner till vägen och dra fram den här rackaren:


Är ju varannan tisdag idag....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar