torsdag 29 november 2012

Blev ingen...

... öppen träning igår, hann helt enkelt inte. Gjorde inte så mycket faktiskt för ska jag vara ärlig så var det inte speciellt inbjudande att vara utomhus alls igår kväll, burr! Idag däremot så flexade jag hem till lunch och det var underbart. Hann träna Folke lite och roligt var det att se att han äntligen förstår stoppsignalen. Avslutade snyggt genom att stoppa honom fem gånger på tio meter och han gjorde det perfekt! Ska nöta på med detta nu i lugn och ro och öka på svårigheten succesivt innan den stora prövningen kommer - tillsammans med andra hundar...

Tror ta mig tusan att chippet redan börjar göra sitt till, lillsötisen ha blivit helt annorlunda under träning. Lugnare och mycket mer fokuserad på mig vilket gör det både enklare och roligare för oss båda. Fortsätter det så här kommer vi bli ett bra team jag och Folke ;-)

Nu ska jag skölja ur färgen ur håret och efter det blir det:




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar