måndag 26 november 2012

Finally!!!!!

Äntligen lyckades jag efter massa tidiga mornar och många knäckar på självförtroendet! Sitter på nåt envist sätt i skallen på mig som gör att jag misslyckas gång på gång fastän det gick så bra i vintras. Men i kväll gick det äntligen perfekt. Full koncentration kan jag lova och den här gången lönade det sig. Extra bra kändes det att få slut på lidandet för den här lillstackarn var ordentligt skabbig och har antagligen frusit ihjäl så snart det börjat bli lite kallare. Rävar är otroligt vackra djur när de är friska men när de ser ut på detta sätt så blir man bara förkrossad.


Får emellanåt kommentarer ang att det är ok att skjuta skabbrävar men de friska fina rävarna ska vi låta bli. Eeh... Kan då informera om att räven på bilden också har varit en "fin och frisk räv" men när de blir för många så drabbas de tillslut av denna vidriga skabb som i slutändan alltför ofta slutar med att de fryser eller svälter ihjäl.

Nu ska jag hålla fast detta lyckade skott i min lilla skalle och radera de tidigare bommarna. Nästa skott kommer sitta precis lika bra som detta. O så nästa förstås... O nästa... O nästa ;-)

Strecket på väggen är ritat och så har jag fått mig en liten rom ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar