lördag 1 december 2012

Härligt!!!

Äntligen blev det vinter, nu hoppas jag att det får ligga kvar också. Behöver inte alls komma så mycket mer men hellre snö än bara massa äckligt regn!

Baksidan
Kan hända att skidorna åker på i morgon kväll och då ska jag enligt ett hett tips träna min usla åkteknik genom att ge tusan i stavarna och lära mig använda benen som man ska. Många blåmärken lär det förstås bli men jag måste ju om jag ska lära mig nån gång. 
Eftersom det blåser och snöar på tvärsan ute så ägnar jag nog den här dagen inomhus till städning och lite julpyntning. Skulle precis börja med att bädda sängen men hade inte hjärta att köra upp världens sötaste lilla kanelbulle som tagit sig friheten att rulla ihop sig i vår säng.



Jag tar mig lite frukost först så får mysproppen ligga kvar en stund till ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar