söndag 2 december 2012

Inge badväder idag!

Tjusigt var det nere vid havet idag men jag kan inte direkt påstå att jag kände mig sugen på att hoppa i...


Riktigt skönt var det att komma hem till värmen och tända en eld ;-)

Vi tog en liten tur till Fanny på eftermiddagen och fikade en stund med henne - mysigt!!! Magnus och Johan gav sig iväg ut och jaga räv för en stund sen då det är stjärnklart och fullmåne. Jag stannade hemma för jag fixar det inte - det är alldeles för kallt att sitta still nån längre stund. Skulle antagligen börja studsa efter fem minuter och bara vilja åka hem och då är det lika bra jag håller mig hemma. Jag håller förstås stenkoll på vår åtel ifall det dyker upp någonting där. Hihi, skulle vara lite extra skoj att få skjuta en räv på hemmaplan precis när de sitter ute i bitande kyla och huttrar ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar