torsdag 27 december 2012

Vad göra?

Ledig och njuter av det och kan inte bestämma mig vad jag ska göra idag ;-) Solen tittar fram så ute ska vi vara men vart? Kanske packa lilla väskan med fika och åka till Sidsjön på en liten prommis och titta på folk. Kanske åka till Birsta på vägen hem och fixa den där lilla leksaken som jag så gärna vill ha och faktiskt fick i julklapp men som inte behagade fungera *snyft*... Annat märke = mer pengar så det tål att tänka på men jag måste erkänna att jag är bra sugen ;-)

Vägde mig nyss och vågen visar +3 jämfört med innan jul men det var värt varenda kilo för gott var det - älskar julmat! Så tänkte jag att det och lite till hinner jag ju fixa innan Beach 2013 men så kom jag på att den börjar ju om 14 dagar... Haha, bara att inse att det är kört ;-) Däremot måste jag fixa solskydd och lite sånt samt besöka "Reseproffset" för lite support ang förbeställning av Taxfreevaror för annars gör jag garanterat fel.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar