fredag 18 januari 2013

Hemma igen!

Helt underbart har vi haft med kanonväder varje dag, superfint hotell, god mat och massor av lugn och ro precis som vi var ute efter! Att sen komma hem till denna bitande kyla var ju inte alls nån höjdare men vi har längtat efter grabbarna och hur det än är så är det otroligt mysigt att komma hem också ;-)

Vårt hotell (det vita)

Sol, en kall öl och en bra bok ;-)

En del god mat och god dryck blev det förstås ;-)

Vinnare av en flaska Cava på en skyttetävling!

Gjorde oss fina på kvällarna...

... både Magnus och jag.

Myste och roade oss i massor!

Röd flagg på stranden pga vågor som var typ 2 meter - häftigt!

Fina solnedgångar från hotellbalkongen på kvällarna ;-)
Vi höll oss i vår lilla "by" mest hela veckan förutom en dag då vi åkte till fina "grannbyn" och strosade omkring där. Så nöjda är vi och jag tror bestämt det kan bli en repris på denna resa!

2 kommentarer:

  1. Ja bilderna säger ju allt, syns ju att ni har haft det jätte mysigt. Kul att ni blev så nöjda att det kanske t o m blir en repris. Välkomna hem till "köldchocken". På jobbet är det svinkallt och jag fryser om fötterna trots att jag sitter med tjocksockar!

    SvaraRadera
  2. Verkligen tokmysigt hade vi det!!! Glad att jag är ledig idag för det har inte kännts kul att sätta grabbarna i hundgården idag med tanke på hur glada de blev när vi kom hem igår. Sitter hemma nu med underställ, fleecetröja, tjocksockar och eldar som tusan....

    SvaraRadera