lördag 26 januari 2013

Nya rutiner ;-)

Inte lätt för små vovveskallar med nya rutiner ;-) Ikväll inviger vi nämligen nya hundrummet där de ska tillbringa nätterna i fortsättningen. Tello har lagt sig till rätta men Tage och Folke är aningens skeptiska och sitter just nu och funderar på vad vi tokiga människor håller på med. Finns viss risk för ett par  jobbiga nätter men dom kommer vänja sig hyfsat snabbt tror jag. Sista tiden har det smugit upp i sängen stup i ett och det går inte att sova på det sättet när det inte går att röra sig. Jobbigt för dem också att bli konstant nerkörda när de gonat ner sig och somnat tätt tätt ihop med oss. Tror det blir jobbigast för Folke men samtidigt så är det han som är mest hopplös på nätterna och smyger upp och ska lägga sig mellan mina ben hela tiden. O jag märker ingenting förrän jag ska vända på mig och inser att jag sitter fast...


Tur är kanske att han är lite trött efter dagens träning hos Mia. Duktig kille i dag också och jag är så nöjd och stolt över honom!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar