torsdag 28 februari 2013

Busfrö!

Ett riktigt litet busfrö är denna lilla sötnos men duktig som tusan!

- Är jag inte bedårande så säg ;-)

- Åsså kan jag springa jättefort men då gäller det att hålla tungan rätt i munnen ;-)
Blev helt chockad när jag vaknade av väckarklockan kvart över sex i morse och insåg att jag fått sova hela natten utan pip eller annat från lilltjejen. Hon har sovit som en stock hela natten. Fullt ös idag istället men det är ju bara skoj. Folke är inge sugen på nån närmare kontakt vilket är helt förståeligt. Bra är att Tyra känner av det, hon låter honom vara och håller sig undan ;-) 

2 kommentarer:

  1. Otroligt söt är hon och dom där stora tassarna. Ja jösses man kan smälta för mindre. Skönt att det verkar gå bra. Måste ni hålla Folke stilla eller får han skutta omkring?

    SvaraRadera
  2. Ja, visst är hon söt!!! Nä, Folke får inte skutta omkring, han ska vara stilla. Går riktigt bra faktiskt men de brukar ju inte få busa inomhus så därför tror jag det går så bra! Dessutom stoppar ju tratten honom lite ;-)

    SvaraRadera