söndag 17 februari 2013

ED Grad 2

Igår kom resultatet på Folkes röntgen på nätet och så här ser det ut:


Höfterna är som de ska men problemet är ju just armbågarna... Positivt är att det blev grad 2 och inte grad 3 som är det värsta men då har ju inte SKK sett de andra extrabilderna som togs hos veterinären med tex den lösa benbiten. Även om grad 2 är bättre än grad 3 så är det lik förbaskat nog så jäkla illa som det är. Jaa, nu målar jag fan på väggen och det kanske är tokigt men å andra sidan så är jag på det sättet förberedd på det absolut värsta nästa tisdag och allt som veterinären har att säga som talar för motsatsen till det är bra och jag lovar att ingen blir lyckligare än jag. Skulle jag istället välja att lulla omkring under dessa gräsliga två veckor, vara positiv och tro att allt kommer ordna sig - då kraschar jag ihop på riktigt nästa tisdag om det går åt skogen.

Som sagt - tårarna tar inte slut men det är väl kanske bara att acceptera.

Nu lite mat till finaste killarna och sen lite bus med dem ute innan jag åker till Indal på årsmöte.

1 kommentar: