söndag 17 mars 2013

En energikick...

... infann sig så här på morgonkvisten och nu står det plötsligt en Silviakaka på bänken och luktar alldeles sagolikt! Vart den energin kom ifrån kan jag inte riktigt svara på... Tänkte i alla fall att jag ska låta bli den tills jägarna kommer hem annars finns risken att jag trycker i mig den alldeles själv.

Den gör sig inte alls på bild... Godare än den ser ut ;-)
 Under tiden jag har slamrat på med detta så har de finaste fyrbenta sovit hela bunten. Otroligt skönt att de kan sova och inte låter sig störas fast det händer massa andra spännande saker här hemma.

Folke & Tyra på sin favvofilt tätt ihop som alltid - sötisar!!!!!

5 kommentarer:

  1. Hemma hos mig finns också en Silviakaka som bakades igår - den är nästan slut nu :)/Ullis

    SvaraRadera
  2. Haha, jag har börjat nagga lite på den här också... Svårt att låta bli ;-)

    SvaraRadera
  3. Silviakaka? Nu har jag missat något :-)

    SvaraRadera
  4. Silviakaka? Nu har jag missat något :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Googla på den och testa baka den ;-) Vansinnigt enkelt och verkligen supergod ;-)

      Radera