lördag 23 mars 2013

Lovely!

Kan det bli bättre än så här på helgen?? Strålande väder och inga planer, bara göra vad vi helst har lust med. Begav oss ned till stranden och tog en prommis med Tage och Tyra, mysigt som tusan! Mindre mysigt vad det att det låg en död och nästan helt uppäten säl där nere som var jättespännande men vi gick därifrån lite snabbt. 


Attans tjusigt är det där nere även på vintern...


... och mysigt hade vi ;-)


Full fart på Tage och Tyra förstås ;-)





Så kom vi hem och efter lite mellis så däckade Tyra och jag och Magnus satt oss ute i solen med varsitt glas vin ;-) Nu blir det strax mat o sen är det ju kväller ;-)

2 kommentarer:

  1. Vilka fina bilder, ja sälen var väl inte så fin precis :-) men spännande att hitta ett kadaver. Vädret har verkligen varit underbart men jag tyckte att det blåste lite kallt.

    SvaraRadera
  2. Det var det närmaste jag kommit en säl ;-) Spännande men det syndes knappt vad det var... Hade jag varit själv så tror jag inte jag hade fattat vad det var för nåt.

    SvaraRadera