fredag 1 mars 2013

Morgonrace!

I morse kvart i sex slog Tyra upp sina små blå och sen var det full fart på henne i nästan två timmar. Lite mat och rastning efter det och sen somnade hon som en stock tätt ihop med Folke och de sover fortfarande sen tre timmar tillbaks. Himla bra eftersom jag sitter hemma och jobbar idag ;-)

Duktigt liten tjej vi har fått hem som låter husse och matte sova på nätterna samt att hon är så bra med killarna. I morse blev hon lite för mycket för Tage men när han sa ifrån gick hon direkt undan vilket är jättebra.

- Jag är en jättebusig tjej och kan äta filt ;-)

- O så kan jag bara vara så där hiskeligt söt och go också ;-)

Kul var att igår när Tyra redan låg på filten så valde Folke själv att lägga sig nära henne. Samma sak idag ;-)
Ett gott skratt fick vi när vi såg detta. SötTage använder Tello som huvudkudde ;-)

3 kommentarer:

  1. Åh så söt . .. jo jag tänkte be dig om hjälp !

    SvaraRadera
  2. Jag jobbar hemma idag och nästa vecka så det är bara att hojta till ;-)

    SvaraRadera
  3. Näää nu tror jag fan att jag dör gullighetsdöden!

    SvaraRadera