torsdag 14 mars 2013

Nästan slut på semester!

Tyckte för två och en halv vecka sen att jag skulle vara ledig en hel evighet men nu är ju snart semestern slut och jag fattar inte riktigt hur tusan det gick till... Ska tjuvstarta några timmar på förmiddagen i morgon men då det känns som jag kopplat bort min jobbhjärna helt o hållet måste jag nog uppdatera mig lite innan...

Härlig dag har det varit idag även om den nu började väldigt kyligt i morse. Fick främmande av Ullis o vi tog med oss Tyra ut på Åstön där vi tog en liten prommis så där alldeles lagom för en söt liten 10-veckorsprinsessa ;-) Trött o lite frusen var hon lilltjejen när vi skulle fika och ville helst sitta i knät ;-)

Ullis och Tyra
Vi människor njöt inte direkt heller av fikastunden då jag lyckades välja fikaplats på typ det blåsigaste stället på hela Tynderö/Åstön. Vi valde att åka hem och fika istället...


... och hemma var det varmt och skönt, Tyra somnade gott i mitt knä en stund ;-)

Lyxade sedan till mig så här (näst) sista dagen på semestern - hällde upp ett glas vin och satt mig i snön och solen och myste en stund...



... innan jag gick in och fixade våffelsmeten. Tyras batterier verkar slut för idag efter massa friskluft och nya intryck så nu ligger hon tätt ihop med finaste Folke på filten och båda sover så sött som bara världens finaste prins och prinsessa kan göra ;-)

Huuuur söta kan man vara????

1 kommentar:

  1. Det finns nog ingen gräns på hur söt man kan vara :-) Synd att det skall vara så jäkla kallt och blåsigt.

    SvaraRadera