söndag 21 april 2013

Inskjutning!

Hela förmiddagen gick åt till inskjutning av diverse bössor så nu är min fina 222:a inskjuten och klar för användning - skönt! Nu vet jag att den går som den ska så nu behöver jag inte börja tvivla när det är dags. Är i och för sig inte bössan jag tvivlar på, det är ju mig själv. Har hamnat i en riktig svacka gällande mitt självförtroende när det gäller kulbössor och det är fasiken inte lätt att komma ur. Måste ta mig i kragen och skjuta mer med 22:an...

Pang, pang, pang, pang!

O så lite kaffe mellan varven ;-)
Hundarna lämnade vi bort under tiden och när vi kom hem med dem igen var det full fart på lilla fröken Tyra!


Körde lite kontaktövningar...


... och lite sitt och stanna kvar med visselpipan ;-)


Duktiga, duktiga lilla sötgumman!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar