lördag 6 april 2013

Kalas dubbelt upp!

Idag har det varit ett väldigt kalasande. Först var jag och firade världens sötaste lilla farmor som fyller hela 85 år idag. Jättetrevligt då det var så många där som jag träffar alldeles för sällan! På kvällen skulle hela högen iväg på Södra Berget o käka middag också men det hoppar jag över då vi hade skiftbyte här hemma och det blev dags för nästa fest. En av Magnus kompisar fyller 40 år och planen var från början att vi skulle på den båda två men eftersom det är som det är här hemma med opererad Folke så tar jag kvällsskiftet hemma och Magnus åker på festen själv. Eller... Inte själv - Storasyster med sambo och "Lilla My" (chauffören) är ju också med ;-) Här hemma blir det mys med de fyrbenta, lite film o så har jag laddat upp med chips, dipp o Coca-Cola. Mohahaha, här ska frossas!

Fullt ös har det varit här hemma sista timmen men nu råder lugnet. Alla fyra sover och jag törs knappt röra mig för då ringer deras matklocka och sen är det full fart igen ;-) Bara en liiiiten stund till i lugn och ro och sen ska de får mat ;-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar