torsdag 9 maj 2013

Våra söta små råttfällor ;-)

Har ju helt glömt bort att visa upp de nya tillskotten här hemma. Tindra fick sina bebisar för tre veckor sedan och det blev bara två den här gången. Eller... Det blev tre men den tredje var död... Jag fick beslutsångest ang vilken vi skulle ha kvar så det fick bli båda två. Tror inte det blir några som helst problem att få iväg en av dem sen, kan till och med vara så att det redan ordnat sig ;-) 

Söta är det i alla fall!

Liten kille till vänster och en liten tjej till höger. Blir nog killen som blir kvar hos oss ;-)
Kursen förra helgen var bra och skoj (hade varit ännu bättre om jag inte hade haft den förbannade tandvärken) men jag känner mig långt ifrån redo att döma nåt WorkingTest själv. Hoppas få gå tillsammans med några rutinerade domare först då det är mycket att lära. 

Idag har jag och Tyra varit i Härnösand hela dagen med Tyras storasyskon som tränar för fullt inför årets prov av alla de slag. Jag sköt och kastade och de var så duktiga allihop! Ååh, vad jag längtar tills nästa vår när vi också kan sätta igång. Tyra och hennes kullsyster Meg fick testa sin första apportering på eftermiddagen. Duktiga tjejer båda två även om nu Tyra tyckte det var mycket roligare och springa iväg och leka med dummysen själv i stället för att komma till mig med den ;-) Hihi, skoj att se dem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar