tisdag 4 juni 2013

Inköp av springskor - Check!

Japp, nu är springskorna inhandlade så nu är det bara att sätta igång. Skillnaden den här gången är att de inte är inköpta i panik för att jag ska komma i form vilket alltid resulterar i att jag ger upp lika snabbt för att det är så förbaskat tråkigt att springa. Den här gången är det för Folkes skull och nu går det liksom inte att ge upp, det är bara att köra på! Att vi dessutom har ett program som startar mjukt med endast tre st 100-metersjoggning under en 40-minutersprommis och sedan ökar successivt vecka efter vecka är ju himla bra för en vansinnigt otränad matte som jag ;-) Heeelt lagom takt för mig!



Ikväll satt jag och en tjejkompis här ute på Tynderö med varsin bössa och hoppades att någon av oss skulle få skjuta en liten bock. Blåsigt som tusan var det men å andra sidan var det istället typ helt myggfritt! Hade varit riktigt skoj om Jenny skulle fått skjuta eftersom hon nyss tagit jägarexamen men tyvärr blev det ingenting. Men vi har till den 15 juni på oss så det kommer fler chanser ;-) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar