söndag 16 juni 2013

Klockan är mycket...

... och jag är toktrött eftersom det är läggdags för länge sen. Hällde upp ett iskallt glas av världens godaste saft - Magnus rabarbersaft! När jag liks bara sitter vid köksbordet och njuter av saften så kan jag ju lika gärna skriva några rader här och lägga in lite bilder ;-)

Tyra mår hyfsat bra nu - aningens för lös i magen fortfarande men äter gladeligen mat, får behålla den och energin är tillbaks.

Vi tog en tur till Brännmyra jag och tjejerna och där var det full fart från början till slut!







Den här damen höll jag nästan på att köra över när vi åkte hem ;-) Glad  att jag inte gjorde det,  hoppas nu att hon får massor av bebisar!

Mamma, pappa och 8 små barn som inte alls blev nöjda när vi kom ner till stranden och störde,  tur jag hade tjejerna i koppel. Gillar egentligen inte svanar då de är elaka rackare men visst är de vackra! Ett riktigt kärlekspar ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar