fredag 7 juni 2013

Nytt!

Ojoj, mycket att lära nu...

Började förra veckan med en ny telefon på jobbet - Iphone 5... Jag har haft 3:an i två år och kan knappt skicka sms med den eftersom jag direkt bestämt mig för att Iphone "suger". Dessutom så jag har ju min kära privata Samsung Galaxy Note så varför ens engagera mig? Hur som helst så tänkte jag att jag måste i all fall ge nya telefonen en chans och försöka lära mig denna gång innan jag dömer ut den. Vem vet, det kanske slutar med att jag blir en riktig Iphonenörd ;-)


Nästa nya pryl är en åkgräsklippare, leverans om sådär 5-10 dagar - jippi!!!


O så sist men inte minst - Rosévin!!! Har provat det någon enstaka gång men har tyckt det är surt... Grejen är ju bara att det ser så förbaskat gott ut när det är varmt ute så idag bestämde jag mig för att ge det en chans till. Fick tips på ett gott Rosévin av en arbetskompis och jag måste faktiskt erkänna att det var riktigt gott!!!! Om det beror på värmen eller åldern vet jag inte...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar