tisdag 25 juni 2013

Vilken dag!

Måste ju träna på det här att ha semester så jag tjuvstartade lite idag eftersom jag visste att det skulle bli finväder ;-) Hade en del att fixa så jag skyndade mig att göra undan det på förmiddagen för att sedan fälla upp solstolen, lägga mig på den och bara njuta av solen och värmen - underbart!!!

Efter maten svidade vi om till badkläder och så gav vi oss iväg ner till stranden med Tage och Tyra och badade. Riktigt varmt i vattnet och mysigt som tusan. Tage älskar när vi också badar och simmade glatt med husse en bra bit, bra träning! Tyra tycker fortfarande att det är lite läskigt så henne bar jag ut i vattnet en liten bit, sänkte ner henne försiktigt så hon också fick simma några meter ;-) Duktigt liten tjej, gick så lugnt och fint och inte alls rädd! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar