söndag 28 juli 2013

Snopna...

... är milt sagt vad vi är då det visat sig att killarna inte alls protesterade kring det där med att sova i bur på nätterna. Knäpptyst har det varit och hur lugnt som helst. I kväll var till och med Tello fram o puttade på burdörren och ville in trots att det inte var läggdags än, klart han fick göra det ;-)  

Igår var jag och Tyra till Spikarna och firade lillasyster lite så där i efterskott. Mycket trevligt, massa gott fika och så avslutade vi med en liten båttur. Tog med mig lilltjejen också och det gick kanonbra.




När vi kom hem fick lilla prinsessan testa en mås. Aningens tveksamt till att börja med men sen gick det som hejsan ;-)



Avslutade gårdagen med en tur till Härnösand för lite mat och vin tillsammans med Mia. Jättetrevligt hade vi men idag mådde jag istället som jag förtjänade - en vansinnig huvudvärk! Trodde ett tag att jag inte skulle fixa att komma iväg på valpträningen på kvällen men efter lite mat och en dusch så blev det bättre ;-) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar