fredag 23 augusti 2013

41 hela år är jag idag!

Alltså en kvinna i hennes bästa år!!! Massor av grattisar har jag fått idag och det är jätteskoj, till och med Tyra gav mig smått hysteriska labbepussar när jag kom hem, mysgumman ;-)


Fick lite främmande av...


 ... svärfar på kvällen som kom med ett litet paket så här på stora dagen och i paketet var det en...


... startpistol!!! Haha, så himla bra!! Precis vad jag, Folke och Tyra behövde ;-)

Magnus och killarna ska iväg på skarvjakt i morgon men jag tänker allt stanna kvar i sängen jag. Tog hårt med jobb och andra saker i veckan. Är inte alls van  med fullbokade kalendrar än, tar ju tid att vänja sig efter en lång, härlig och alldeles underbar semester!!

2 kommentarer:

  1. Men har ni möblerat om i köket? Sådär såg det inte ut för nån vecka sen /Ullis

    SvaraRadera