lördag 17 augusti 2013

Det tar liksom på krafterna...

... att kliva upp så tidigt på mornarna som vi gjorde igår... Visst är det värt det eftersom det är skojsiga aktiviteter som ska göras men tror baskemig att jag börjar bli gammal. Var helt enkelt tvungen att sova lite middag nån timme eller två när vi kom hem och familjens övriga två tjejer var inte alls sena att göra mig sällskap - mys ;-)


På kvällen gav vi oss ut för att testa lägga ut ett sökfält åt Tage med dummies för o testa om det gick lika bra som det gjorde förra helgen när det var vilt som lagts ut. Han fixade det hur bra som helst, så skoj!

Hyfsade avlämningar ;-)

Alla fem dummies inne, duktiga killar ;-)
 La ut till Folke också, så duktig och lyckligaste killen i hela världen!!!!

Idag följde jag med till stallet och var med lilla Svea medan Carina red. Gick så bra, hon är så lugn och fin ;-) Hon låg under pallen som jag satt på mitt i paddocken och bara tittade, inge gnäll och inte alls rädd för den stora fyrbenta märkliga filuren som matte skuttade omkring på ;-)
  
Carina och stiliga Hans Iwar

Myskramen!!!!!

SötSvea!!!

1 kommentar:

  1. Tog mig också en liten tupplur här på eftermiddagen. Klev upp strax före halv 5 med Micke i morse eftersom han skulle fara iväg med Coffy upp till Skälsjön.
    Svea var farligt söt.

    SvaraRadera