söndag 11 augusti 2013

I´m in chock!

Chocktillstånd är nog milt uttryck för vad jag känner just nu men glad som tusan! Så här var det... Jag och Magnus åkte iväg för att hjälpa till på unghundsträning (Tyras storasyskon) idag då de skulle köra vilt. Upplägget var precis som ett B-prov för nybörjare och alla var så duktiga. Vi fick för oss att det skulle vara skoj att se hur Tage skulle klara det och ville testa honom. Eftersom han tidigare haft noll intresse av upptinat vilt och då alltför ofta (bara för att väldigt tydligt visa oss hur vansinnigt ointressant han faktiskt tycker det är)  pissar på viltet så bestämde vi att han skulle köra sist av alla. Förstå då hur snopna vi alla blev då han gjorde alla momenten så bra som om han aldrig gjort annat, min haka hängde nånstans nere vid knäna!!!! Ok... En liten kissning blev det men bara en och det var inte på nåt vilt så det bortser vi från idag ;-) Hmm, tro om Magnus har varit och tjuvtränat när jag har varit borta ;-)
Så kul var det att se i alla fall, mina finaste killar!!!!

Nåt annat skoj som hänt idag är att vi har fått en ny familjemedlem!!! Efterlängtade söta lilla Svea har nämligen äntligen flyttat hem till Tynderö ;-)

Fina svägerskan med SötSvea ;-)
Bilden var jag tvungen att stjäla från dig Carina då jag i rena gullighetsattacken glömde plocka upp kameran ur fickan när vi var och tittade på underverket ;-)


1 kommentar: