lördag 3 augusti 2013

Trött och öm i fötterna...

... är jag efter en hel dags traskande fram o tillbaks med bössan i högsta hugg på Härnösands jaktprov ;-) Hihi, har varit riktigt skoj och jag ser fram emot i morgon då det är dags för elitklassen. Jättebra att vara med som skytt för då är man verkligen med hela tiden och får se allt, lärorikt som tusan!

Magnus har jagat mest hela dagen och ingen av oss hade något som helst intresse av att laga nån mat idag så det fick bli pizza. Lite besviken är jag efter de bytt ägare på vår lokala pizzeria faktiskt, det var nog sista gången jag handlade där.... Efter maten tog jag med Tyra till vår nya, stora och fina lägda som vi fått lov av en snäll bonde att hålla till att träna på. Jättestor med massa möjligheter och så himla bra att kunna variera sig på olika platser. Fast klockan hade hunnit bli drygt 19 så var det fortfarande lite väl varmt ute, fick bli en kortisträning ;-) Folke lämnade jag hemma just av anledningen att det var för varmt, måste ju tänka på att han inte är i bästa formen ännu efter väldans lång vila. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar