tisdag 24 september 2013

Burr!

Bara +2,8 grader ute nu, inte undra på att jag tyckte det var tokruggigt att gå ut alldeles nyduschad i bara morgonrock. Var iväg och tränade de fyrbenta tidigare ikväll och insåg då också att från och med nu är det mössa o vantar som gäller för fy vad jag frös om öronen och o händerna. Men även om det nu börjar bli kallt o ruggigt så gillar jag hösten (bortsett från mörkret)!

Insåg i morse att jag måste köpa kläder för nu har jag verkligen inget roligt alls att ha på mig. Tycker bara jag lunkar rund i jeans och tråkiga tröjor mest hela tiden. Planen var att ha klänning i morse men alla strupbyxor var trasiga, fattar inte varför jag inte slängt bort dem på en gång. Blev tjurig då jag var inställd på klänning så jag drog på mig det par som var minst trasiga, bara ett litet hål i tån som inte syndes när skorna var på ;-)

Kul är att Magnus har fått skjutit hela två st rävar idag! Fattar inte att det är så himla mycket av dem fortfarande trots att vi skjutit så himla många de senaste åren. 

En tik ikväll...

... och  så en liten hane i morse ;-)
Grattis älskling!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar