lördag 21 september 2013

Hem ljuva hem!!!!!!!!!

Min "oro" för de tre dagarna i Östanskär visade sig förstås precis som vanligt vara helt i onödan. Vi hade jättemysigt och det var verkligen intressant, jag har lärt mig massor om mig själv och om mina kollegor!!! Himla tur att det är helg nu för hur bra den här kursen var så blir men som helt urblåst i skallen efteråt. Helt tom och så vansinnigt trött. 
Magnus och Tello åkte iväg och jagade hare i morse men jag var helt enkelt för trött för att följa med. Har däremot tagit fram lite kråkor, nån mås och en kanin och tänkte testa Folke lite på det idag. Går det bra finns det spännande planer inför nästa helg. Går det mindre bra så ska vi inte jäklas mer med det här med vilt på den här sidan året, vi sparar det till framåt våren i så fall ;-)

Tre st kråkor på upptining, äckligt men nödvändigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar