onsdag 18 september 2013

Hjälp...

... va det regnar, helt ok om det slutar vräka ner nu kan jag tycka!!!! Lite mysigt nån dag så där med ordentligt oväder men när det börjar bli flera dagar är det himlans trist :-(

Jobbar hemma idag fram till 13 och sen bär det iväg till Östanskär på kurs till på fredag. Ska blir spännande och skoj men känns konstigt för det är första gången jag är ifrån LillTyrisen så länge... Helst av allt hade jag velat ta med mig henne men det går ju förstås inte. 

Hur som helst så är det en sån där kurs där mycket går ut på att analysera sig själv men också att våga dela med sig till kollegor av sina erfarenheter och då även de jobbiga erfarenheterna. Det man ger får man ofta tillbaks sägs det... Helt ok och jag köper det till 100% på det men jag funderar ändå... Det här är ju jobb och hur mycket av mitt "privata" vill jag dela med mig där, vart lägger jag ribban? Som sagt, det ska bli jätteintressant men samtidigt lite läskigt... Nu ska jag äta klart min lunch och sedan försvinna in i excelvärlden en stund till innan det är dags att ge mig av ;-)


1 kommentar:

  1. Ja fy vad det har regnat, regnmätaren var överfull när vi kom hem och mer ska det visst komma. Inge kul alls. Ha det gott på Östanskär, kommer säkert att gå bra.

    SvaraRadera