söndag 29 september 2013

På kurs med mammsen och brorsorna!

Idag var det sista gången på dirigeringskursen hos Mia och det var precis lika bra och skoj som alltid ;-) Många bra tips att ta hem och gnugga på, både med Tyra och med Folke! 

Från vänster: storebror Charlie, mamma Sally, Tyra, Fly och Cliff

Mamma Sally & Tyra
Satte mig i bilen glad i hågen och svängde in på macken och köpte en påse Polly vilket jag ångrar bittert nu... Naturligtvis tuggade jag lös en lagning så i morgon bitti blir det till att ringa tandläkaren och hoppas få en tid snabbt som ögat. På torsdag går nämligen mitt högkostnadsskydd så jag måste verkligen få detta fixat innan dess. Grrrrrrr, har lagt så mycket pengar på tänderna under senaste året och hade verkligen inte lust att lägga ett öre till på det just nu :-(

1 kommentar:

  1. Så snällt och fint de sitter allihop, som små tända ljus. Inte som vårt "monster" men jag gillar honom ändå. Trist med lagningen som lossnade. Det var inte länge sen samma sak hände mig på jobbet när jag åt en macka till morgonfikat.

    SvaraRadera