lördag 23 november 2013

Det är himla tur...

... att jag inte har silikonläppar för om jag hade haft det och pussats med Magnus för en stund sedan så kanske det hade gått hål i dem och silikonet sipprat ut, så vass var han! Men nu är det vassa borta ;-)


Härlig dag har det varit idag med fint väder och trevligt sällskap! Jag och svägerskan tog med oss alla tjejer och åkte upp på Rismon, mysigt ;-)

Tyra, Hjördis och.... Tittar ni noga så är det även en liten Gerda på bilden ;-)

Finns ingen som springer så gulligt som SötGerdaEstelle!!!!

Hjördis

Poledance mitt på hygget!!!!

Svea och Tyra
Så kom vi hem och nötskrikorna var fortfarande som bortblåsta... Men så plötsligt dök det som från ingenstans upp en get med två kid. Magnus sköt bägge kiden och jag avslutade med att skjuta geten, gick bra med alla tre. Riktigt skoj och precis vad vi behövde men nu har vi bestämt att det är färdigjagat rådjur för vår del i år. Kul var också att vi sköt dem medan Gerda fortfarande är här så hon fick chansen att kolla in dem lite. Aningens läskigt tyckte hon från början men det släppte efter en stund ;-)


1 kommentar:

  1. Hahaha... Ni är roliga ni. I brist på nötskrikor, så plockar ni tre rådjur. Frågan är om det är lika många poäng på geten som på "kiddarna"...? /Ullis

    SvaraRadera