tisdag 26 november 2013

Tomt på alla sätt och vis!!!

Först och främst är det helt tomt i skallen efter två dagars intensiv Kepner Tregoe-utbildning. Kursen var kanonbra men långa dagar och intensivt, lite korvstoppning... Måste smälta det här för just nu känns det bara som jag är helt urblåst, för varje ny sak jag lär mig så trillar det ut nåt annat. Ska boka tid för certifiering också och det måste jag göra ganska snart, inge bra om det går för lång tid emellan.


Tomt är det också här hemma för idag åkte Gerda och Hjördis hem till sin älskade matte Mia som äntligen kom hem. Det har på alla sätt och vis gått så himla bra de här veckorna, kommer sakna dem ;-) Jag fick dessutom en jättefin present av Mia, toksnygga, jättesköna vår/höst-stövlar - precis såna som jag så länge velat ha! Bra kvalutta är det också, riktiga Gore- Tex!!!!!

Tack finaste Mia!!!!

Attans så snygg jag kommer bli i dessa ;-)

4 kommentarer:

  1. Vad i hela fridens namn är Kepner Tregoe-utbildning för nått påfund?Lät hemskt i mina öron. Ha ha ha kul att jag inte är ensam om att tro att det heter "insektsnyckel".

    SvaraRadera
    Svar
    1. "Denna två-dagars kurs utvecklar det kritiska tänkandet inom situationsbedömning, problemanalys och beslutsanalys och ger deltagarna kompetensen att använda dessa färdigheter för felsökning, oberoende av underliggande teknik." Var riktigt bra och intressant även om kanske inte allt berör oss i det vi gör. Får helt enkelt ta till oss gobitarna, det vi har nytta av ;-)

      Radera
  2. Stövlarna var ju helt fantastiskt fina!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, visst är de!!! O lika fantastiskt sköna!!!!

      Radera