fredag 13 december 2013

Ivar!

Igår kväll kom han som det pratats om så mycket senaste dagarna - Ivar! Jäklars vilka krafter han hade med sig! Nu tror jag vi klarade oss ganska bra här omkring jämförelse med många andra men riktigt ruggigt var det ändå i går kväll. Inga större skador vad jag hört än så länge men en helsikes massa träd som blåst ned igen. Varken Magnus eller jag har tagit oss till jobbet ännu pga massa träd på vår väg upp till huset, Magnus jobbar på för fullt med dem. Tror han fått hjälp också för jag hör två motorsågar nu, troligen av grannen som äger den biten av skogen. Svårt för mig att hjälpa till, skulle antagligen vara mer i vägen än till hjälp...



Jag blev tvungen att boka om mitt prov som jag skulle göra kl 10 idag. Nytt datum på tisdag. Känns lite surt då det hade varit skönt att få det gjort idag.

 En kul sak idag var att jag sköt en skata ;-)


Nu tror jag motorsågarna har stannat vilket troligen innebär att det är dags att åka på jobbet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar