måndag 13 januari 2014

Åter till verkligheten!

Så var alla kortveckor slut för den här gången och nu är det femdagars arbetsvecka igen, känns tungt och jag längtar till sommaren! Helgen gick fort... Var ute o myste med hundarna i lördags, ååh va de njöt av snön!!!

SötTyra

GullFolke

Ståtliga Tage
Tyra & Tage

Folke, Tyra & Tage
På lördag kväll kom lillasyster och käkade med oss. Jättetrevlig kväll men en ryslig huvudvärk på söndagen vilket var helt och hållet självförvållat...

I morgon ska Tyra röntgas och jag gruvar mig för det något alldeles vansinnigt! Känns som det var igår när vi fick reda på att det bara var sopor med Folkes armbågar, vill inte uppleva samma sak en gång till :-( Jag tycker jag har varit uppmärksam och kollat Tyra extra mycket efter diverse olika tecken men aldrig sett/märkt något så det borde inte vara nåt fel, håll tummarna för det!!!

1 kommentar:

  1. Ha ha ! Tyra ser ut som en rabiessmittad liten labbe tjej där på första kortet !
    Klart det går bra !!!!!!!!!!!

    SvaraRadera