måndag 6 januari 2014

Men neeeeej.....

..... va fort den här jättelånga ledigheten gått, jag vill verkligen inte att den ska vara slut!!!!
Har absolut inte varit något drömväder under ledigheten men vi har ändå haft det så himla bra. Folkes kulor är borta, såret har läkt ihop finfint och eftersom det inte finns någon snö så har jag dessutom hunnit köra i gång honom. Blir så himla glad att jag märker en förändring redan nu efter operationen, mycket bättre fokus på det vi gör och dessutom mer lätthanterlig. Observera nu att jag skrev "mer" lätthanterlig... Kastrering är ju inget trolleri och hockus pockus så jag är fullt medveten om att jag alltid kommer få kämpa väldigt mycket extra för att få Folkes uppmärksamhet och lugn men gör detta det bara liiite lättare för oss båda så är ju det jättebra ;-)

Var ute med lillkillen i regnet idag och han visade sig från sin bästa sida! Gjorde det ganska svårt för honom så han var extra duktig!!!


Tyra och Tage fick sig en prommis upp i skogen, riktigt mysigt trots värsta regnandet ;-)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar