lördag 4 januari 2014

Proppmätta igen!

Var till optikern igår och fick bekräftat att åldern börjar ge sig till känna då jag inte längre kommer undan progressiva glasögon. Fick låna hem tre par bågar men tror jag måste tillbaks och prova fler tillsammans med ett smakråd.... Hade lite tid över efter jag var klar hos optikern och då hittade jag ett par kängor på rean som var helt ok till liten peng. 


Avslutade gårdagskvällen hemma hos My och Christoffer där vi blev bjuden på lammstek och potatisgratäng, gott!!!!

Snopna vi blev i morse då vi vaknade och klockan var 10:30! Märkligt att inte hundarna väckte oss tidigare men de sov väl lika gott som oss de också ;-) Struttade runt här hemma i morgonrock nån timme innan vi gav oss ut och ägnade resten av dagens ljusa timmar till viltspår. Magnus gick med Tage och när de var klar gick My samma spår med Hugo och de var jätteduktiga allihop. Hugo som inte alls har gått många spår var extra duktig!!!!

Tage & Magnus

My & Hugo
Jättekul var också att Carina för första gången gick ett litet spår med sötaste lilla Svea! Duktig liten tjej som hittade klöven alldeles själv ;-)

Carina & Svea
Nu har vi nyss kommit hem från svärfar som fick komma hem från sjukhuset igår. Vi, Carina och Fido hade fixat lite knytismiddag och gott var det så nu är vi proppmätta igen. I morgon kväll ska vi till mammsen och käka så jag gissar att vi ligger här hemma med värsta paltkoman i morgon kväll igen ;-) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar