torsdag 9 januari 2014

Vinter?

Så blev det vitt då efter att det faktiskt snöat lite idag men frågan är ju hur länge den ligger. Kollar man väderprognosen så ska det bli varmare igen om dryga veckan vilket antagligen också innebär att det blir halt satan igen :-( Snön kan jag som jag skrivit förut klara mig utan men isen är pest!

Känner mig risig och börjar oroa mig för att Magnus smittat mig... Det är inte läge att bli sjuk nu så det är bara att till att trycka i mig massa vitlök och hålla tummarna!

Tror jag ska lägga mig under filten och försöka klura ut hur man kopplar ihop TV:n med surfplattan, datorn osv. Bara för att TV:n är smart så innebär det inte att allt bara fungerar utan vidare, man måste nämligen vara lite smart själv också. Mitt tålamod är ju inte det bästa när det gäller "teknik" så jag har gruvat mig lite...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar