onsdag 26 februari 2014

De va på tiden!

Tog mig i kragen förra veckan och kontaktade sjukgymnast pga ryggen och vänsterbenet som inte direkt är i bästa skick efter slalomvurpan jag gjorde för hela fem eller sex år sedan. Idag var det dags att träffa henne och det gick väl bra även om jag inte har så höga förväntningar men... Det blir i alla fall inte sämre med sjukgymnastik samt att det kanske blir en röntgen. Känns i alla fall bra att jag nu är inne i "ruljansen" om/när det blir sämre igen... 

Blev klar redan vid 15-tiden så jag åkte till Mia och småttingarna en stund och hade lite valpmys. De är så himla söta och kul är det att alla fem nu är tingade.

SötSigne i mitten, bilden har jag lånat av Mia ;-)
Nu är det snart dags för en dusch och sen lite sömn men först ska vi frossa! Värsta godissuget infann sig på vägen hem så det följde med en liten påse från affären ;-)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar