måndag 17 mars 2014

Mer semester!!!

Jag fortsätter njuta av semester i en hel vecka till innan det är dags att ta mig i kragen för att bege mig till saltgruvan igen, kan inte påstå att jag längtar... Önskar att jag hade ett jobb där jag kunde ha med mig hundarna. Eller det bästa av allt vore om vi kunde vinna massa pengar så vi slapp jobba och bara ägna oss åt livskvalité som tex hundar och jakt ;-)

Denna dag har bara ägnats till hundarna och det har varit så mysigt. Tyras lilla polett börjar trilla ned vilket är himla skoj att se, träning lönar sig ;-) Tog med mig Tyra, Tage och Signe på en liten lagom eftermiddagsprommis. Lerigt som tusan var det efter alla skogsmaskiner som gått i skogen kring oss senaste veckan. Signe såg gräslig ut när vi kom hem, det är nackdelen med en "icke-svart" hund! Det var den längsta prommisen hon varit på hittills så nu är hon jättetrött och supergosig ;-)

Lerigt!

Tyra, Tage & Signe

Trötta tjejer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar