fredag 18 april 2014

Har inte direkt varit jätteaktiv...

... på det här med bloggeriet sista tiden, det är vår och mycket annat skoj som prioriteras just nu ;-) Hundarna tar förstås en hel del tid och det är så kul! Tyra är helt fantastisk att jobba med och jag längtar tills jag kan börja med Signe också. Igår tog jag ut Signe själv på lägdan och tränade lite fotgående. Duktig liten tjej och som avslutning blev jag lite busig och plockade fram en liten dummy. Alldeles på tok för tidigt egentligen men va fasiken, en gång är ingen gång ;-) Kastade iväg den åt henne en gång och det gick förstås som hejsan. Så la jag ut den åt henne en gång också och det var lite lurigt men hon fixade det, gullgumman!

- Jag hittade den matte!!!!

- O nu kommer jag med den till dig det fortaste jag bara kan!!!!!

Lortig men ack så söt!

Det där med vatten och lera är fortfarande lite äckligt och undviks så gott det går ;-)
Nu ska vi njuta av en härlig påskledighet!!!!!!!!!!!!!

Glad påsk på er ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar