tisdag 1 april 2014

Ojoj, va skoj det är när...

... saker o ting går över förväntan! Och över förväntan är en känsla jag ofta får uppleva med finaste Tyra ;-) 
Efter jobbet gav vi oss ut i kvällssolen och tränade en stund Tyra och jag. Vi har tragglat stoppsignal ett bra tag nu och sista tiden känns det att det börjar gå framåt. Tänkte att idag ska jag testa att skicka ut henne på en dummy och testa om det fungerar, om jag verkligen får stopp på henne i ett sånt läge. Hade bestämt mig för att jag testar en gång och fungerar det inte så låter jag det bara vara, tränar något annat idag och så tar vi hjälp med den biten istället. Fatta hur snopen jag blev när hon tvärstannade, satt sig mot mig och väntade lugnt tills jag skickade ut henne igen ;-) Duktiga, duktiga lilla tjejen!!!

Lilla prinsessan!
 Söndagens tidsomställning till sommartid tär fortfarande på mig och jag är så hiskeligt trött, blir nog en tidig kväll ikväll också ;-) Först lite guldgrävare på tv:n men sen blir det nog sängen.....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar